tisdag 7 juli 2009

Den här bilden har ingenting med något att göra egentligen. Jag vill bara visa den..


Jag, Hanna och Paul började att titta på Michael Jacksons minnesstund nu på kvällen. Dock tröttnade vi efter en stund då det inte hände något spektakulärt, med andra ord var det jättetråkigt. Efter några timmar när vi satte på fyran igen är kistan på väg ut, en bild tänds upp på den stora skärmen och kommentatorn säger något i stil med:'den här bilden var fin, med det där ljuset. Det måste ha varit det bästa på hela kvällen' Vi fick oss ett gott skratt. Sen satte jag på mig mina blöta skor och ställde mig hissen för att än en gång idag möta regnet..

1 kommentar:

Mamma sa...

Jag fick hela tiden en känsla av att han skulle resa sig ur kistan o vAra högst levande, det hade varit likt honom men han är väl död