måndag 8 februari 2010

Ibland kan livet vara jobbigt, speciellt när man behöver en motor för att kunna sminka sig,,,

Det finns en ny uppfinning jag inte förstår mig på. Motordriven mascara?
Det är inte direkt svårt att sätta på sig mascara manuellt. Vad ska man med en motor till? Är det nån som är för lat för att röra handen några millimeter i en knapp minut? Seriöst. Det här måste vara en av de mest onödiga uppfinningar någonsin.
"Vad gjorde du imorse?
Jag gjorde inte så mycket, såg på ett reportage om krisen på Haiti och skänkte lite pengar till dem. Vad gjorde du?
Alltså, jag fick sån himla kramp i handen när jag satte på mig mascara imorse så jag gick och köpte mig en motordriven mascara för en massa pengar."
Det är hårt att leva i ett I-land i västvärlden...

Kommentatorerna på Super Bowl började nästan bråka förut. En blev i alla fall ganska irriterad på den andra. Det tyckte jag var roligt. Namnet Osama Young är också ganska roande.
6:an kör för övrigt USA-stil och visar reklam var femte minut. Det är jävligt irriterande.

Jag gav pengar till Haiti idag så jag har lite rätt att gnälla på småsaker.

1 kommentar:

Mamma sa...

Motordriven mascaraborste, vad ska komma härnäst, motordrivan skor kanske, så man slipper gå själv