söndag 3 juni 2012

Så var man 28 då..

En fullspäckad helg med födelsedag och bröllop(inte mitt) avslutas med plugg.
Man kanske skulle börjat med pluggandet och avslutat med födelsedag. Flytta på födelsedagen bara det här året så att det roliga sparas till sist.Väntar i och för sig fortfarande på present från karln. Han har godkända skäl till att den blir sen. Blindtarmsinflammation är ett giltigt skäl, trots att den självläkte och att han har den kvar.

Jag hade en bra födelsedag, trots att alla inte kunde komma så blev det drag här hemma. Jag känner tydligen mycket folk.

Semester är roligare att ha när man inte har tagit den för att intensivplugga i tre veckor.

3 kommentarer:

Mamma sa...

På sememestern ska man väl vara ledig:)

Lisa sa...

Bra att du förtydligade att det inte var ditt bröllop=)
Vad fick du nu i födelsedagspresent av karlen? Själv körde min på "varför bryta en trend", så jag fick vara utan...
Han glömde bort min födelsedag förra året, så han fick en utomlandsresa i födelsedagspresent av mig. Mest för att jag vill utomlands och han inte vill följa med=)
Kram!

Johan sa...

Snart är vi döda Po.