tisdag 9 juni 2009

Ska man fira kan man lika gärna göra det ordentligt! And so I did...


Storasyster Sahl visade stolt upp sin medalj efter att ha haft alla rätt på tipsrundan om Den heliga trion. Lillasyster Sahl gled omkring och var nöjd hela kvällen, speciellt efter att jag fått tag på solglasögon och keps och fick vara den stekare jag egentligen är!


Min 25-årsdag har firats som jag aldrig har firat förr!
Jag började redan på fredagen innan med att åka till Uppsala för att fira med mina gamla Umevänner. På lördagen var jag tillbaka i Stockholm och passade på att fira lite med några andra vänner.
På söndagen var det middag med familjen och jag fick present av systern. Vi ska på SPA!
Måndagen bjöd på den riktiga födelsedagen. Överraskning av systern på morgonen och sen lunch med syster och Hanna. Sen var det dags att bege sig till skolan för att vara lite duktig i några timmar för att sedan åka hem och få fika och presenter av päronen.
Resten av veckan bestod av det sista i skolan och förberedelser för Festen.
På fredagen var det Hannas tur att bi 25, Och Jespert anlände, han fick titta på när jag bakade mängder med muffins.
När lördagen kom var det dags. För det jag, Hanna och Sill har planerat länge och väl för: Vår 74,5-årsfest! Det ultimata firandet, den bästa festen ever!
Fy fan så skoj det var!
När söndagen kom dracks det lite öl igen. Man måste ju offra sig för de som var i Stockholm helgen till ära.
Men det är ju som man säger: Man fyller bara 25 en gång...

2 kommentarer:

Ante sa...

Hörde att ni hade haft jätte skoj :)

Jay sa...

Grattis gamling ;)