tisdag 11 oktober 2011

Hej igen!

Min mac har fått ta över i vardagsrummet nu. Efter att ha bott på nattduksbordet så får den nu pendla mellan sovrum och vardagsrum. I alla fall medans jag är hemma från jobbet med min bihåleinflammation. Förut har jag ju haft en dator i sovrummet och en i vardagsrummet, men min PC gav upp för ett tag sen. Jag borde fixa ett nytt batteri till den, jag behöver verkligen den nu när jag pluggar.

Jag lyssnar på Itunes, det var inte igår kan jag säga. Jag blir lite nostalgisk. Väldigt mycket skatepunk, mysigt är det.

Jag drömde att en kompis blev attackerad och dödad av en hund. Hon skrev att hon levde förut idag och tyckte att det var sjukt. Sen berättade hon att hon blivit kidnappad på en båt av en annan kompis till oss i natt. Drömmar är underliga.

Dags att klä på sig gå-ut-ur-lägenheten-kläder. Jag ska trotsa min bihåleinflammation för att träffa Eleni, jag ska ge henne en chock idag. Haha!

Inga kommentarer: