fredag 28 oktober 2011

Jag är en helt vanlig privatperson bland en massa journalister..

Tänk om jag hade läst Eriks kommentar på mitt förra inlägg tidigare än nu. Då hade jag vetat att jag var en de drabbade innan någon tog sig in på min mejl. Som tur är så gjorde människan med alldeles för mycket fritid inte så mycket. Ett skickat mejl, med en okänd länk, till några av mina kontakter var allt. Det kunde ju ha varit värre. Men det känns inte helt roligt.

Jag var på Nazareth igår. Jag hade roligt! En full norrman gav mig en, lite smått vinglig, bytta att stå på. Jag såg nämligen inte ett skit innan det. Sen blev allt mycket mer spännande. Förutom det faktum att jag såg gubbarna på scenen, så var jag tvungen att koncentrerat hålla balansen, även karln min var tvungen att hålla min balans. Bara min ena fot fick rum på byttan, och den var som sagt inte helt stabil. Sen började norrmannen och hans jämnåriga vänner, runt 50-årsåldern, att spåra ur lite. Det var dans och luftgitarrsolon. Skoj!

Inga kommentarer: