måndag 20 oktober 2008

Eleni fyller år!!



Eleni har födelesdag och det ska firas med tårta och överraskningar!!


Junior, som fyllde 20 i somras, visar med dekorationerna vad hon tycker om åldern 22.
Jag känner mig inte alls gammal...


"Jag vill, jag vill!!"
Eleni fick inte komma in i köket och satt otåligt och skrikandes i vardagsrummet och väntade.

Efter en lång väntan kom två skönsjungande rumskamrater(jag och Junior/Malin) ut ur köket, med ballonger, serpentiner och tårta med tomebloss!

En av ballongerna gick sönder och small när jag höll på att blåsa upp den. Det gjorde ont på läpparna och i öronen. Men jag fick ju i alla fall inget i ögat...

.

3 kommentarer:

Anonym sa...

mmmmmmmmmm..... ser gott ut

Mala sa...

Tur att du inte fick ballong i ögat.
Har du grädde på näsan på första bilden?

Anonym sa...

Tårtan... Alltså, jag har inte ätit tårta sedan jag själv fyllde år (Maj)
Suget blev stort nu...

(Det sista skrev jag på ett totalt omansgrisigt vis) OBSOBSOBS..osv.