måndag 13 oktober 2008

Nej, snön har inte kommit här uppe än...


Den här är från förra vintern, jag tycker om den här bilden. Jag hittade den bland Juniors bilder, den är fin.

Fast det är ungefär så kallt det känns i vår lägenhet. Svinkallt är det. Jag bor i ett kylskåp.

Nu är det klart att jag ska göra som fåglarna: ta mitt pick o pack och bege mig söder ut. Norrland är fint, men det ligger sjukt långt bort från min familj och mina bästaste Stockholmsvänner, och de andra vännerna utanför huvudstaden. Jag vill bo närmare hem. Hur nära hem det blir märker vi inom en snar framtid, hoppas jag. Jag kommer i alla fall inte flytta förrän i vinter. Många vill mycket, vissa kommer att bli missnöjda med beslutet som snart måste tas. Men ni kommer i alla fall ha mig mycket närmre än vad ni har mig nu. Förutom Norrlandsfolket, men det löser sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem!!!!!!

Anonym sa...

Hej Po!
Kul att höra ifrån dig.
Hoppas att du har det bra.
Jobbar och står kan jag tro.
Själv jobbar jag jobbar jag
emellanåt åt som ob-ass o fotograf
åt hockeyn och fotbollen.
Demar lite i butiker också, och
annars stämplar jag.

Joo det har hänt grejer här hemma,
precis som du sa att att du förstått.
Jag och Tomas håller på att separera. Det är jag som väljer
att gå och letar nu lgh med ljus
och lykta i denna lgh-fattiga stad.

Hör gärna av dig igen! Ska uppdatera bloggen!

Kram Hanna