onsdag 1 oktober 2008

Jag kommer väl snart bli blind...

Månadens utmaning, att skicka 901 sms till en och samma person, har gått emot mig från början. Jag sa till Micke, som har fått ta emot alla sms, att han inte behövde räkna längre, att 3 gör det åt mig. Så han slutade. När jag sen skulle kolla antalet sms på 3s hemsida så visade det sig att de höll på med uppdateringar och att man inte kan se specifikationer. Detta har pågått hela september. Nu är det oktober och jag har ingen aning om ifall jag har klarat utmaningen eller inte. Dessutom bestämde sig 3 för att lägga ner en stund under sista kvällen.
Någon gång i oktober hoppas jag att jag ska kunna ta reda på hur det har gått. Jag kommer att bli 3s värsta fiende om jag inte klarade utmaningen.

Fråga mig inte hur jag bär mig åt, men i lördags fick jag en armbåge i ögat...

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror att dina ögon är i höjd med andra människors armbågar o dylika kroppsdelar

Anonym sa...

Du har ju både käpp o hund

Mala sa...

Skyddsglasögon! Eller hjälm med visir. Eller både och.

Anonym sa...

Du blir u bara slagen jämt!
Slå tillbaka vettja!

Anonym sa...

Du kan alltid göra om det. Jag hade tråkigt en dag så jag bestämde mig för att skicka 1000 gratis sms till en polare som också hade 3. Det jag gjorde var att jag lade till mottagare innan jag skickade smset, fast det var alltid samma mottagare som jag lade till ( polaren). Det tog en timme att skicka iväg 1000 stycken sms. gör det så ofta du kan så kommer 3 att älska dig ännu mera. <3