onsdag 11 mars 2009

Hej å hå lilltå

Min revansch för 2008 års väldigt dåliga teknikår år går inte så bra.
Förra året gick väldigt många av mina tekniska prylar sönder. Mikro, mixer, telefon bl.a.
2009 skulle bli revanschens år. Men nej.
Min Ipod vill inte fungera riktigt längre och min telefon verkar sjunga på sina sista verser. Den beter sig i alla fall väääldigt underligt. Mixer och mikro är ändå okej, det kan man klara sig utan. Men jag klarar mig inte utan en telefon och min Ipod!

Jag hade tenta i dag. Tanken var att jag skulle ta det lugnt imorgon, och återhämta mig efter en häktisk inleding på veckan, men ack så fel jag hade. Jag har tydligen föreläsning och start på det nya momentet i skolan. Ingen rast och ingen vila här inte.

Varför ser jag ut som en tolvåring på bilden i förra inlägget? Okej att jag ser ung ut, men det där var ju lite väl extremt...

4 kommentarer:

Mala sa...

Haha, min lilla lillasyster som har sönder sina leksaker

Anonym sa...

Du kanske ska hålla dig till djungeln=) Kanske utanför Venezuelas kust! =)
Fast det var skönt att höra att de bara pratar spanska där! Undra hur långt jag hade kommit med min spanska? Doz cervezas, por favor;
2 öl tack...

Anonym sa...

Vems fel var det att telefonen gick sönder månne? ;)

Anonym sa...

Johan sluta var elak mot mig. Telefonen är inte trasig. Den beter sig bara väldigt underligt. Det har ingenting med mig att göra.