tisdag 10 mars 2009

Hur i hel..te gick det till?


Så här ser jag ut när jag har pluggat runt 13 timmar på en dag. Planen var att jag bara skulle skriva uppgifter till ett seminarie och plugga till en tenta i några timmar på förmiddagen. Efter det fick jag dock reda på att jag har en hemtenta som ska vara klar om två dagar, på grund av ett missat seminarie. Det var bara att sätta igång. Jag har suttit hela dagen och läst och skrivit, skrivit och läst, tagit pauser för att se Frölunda göra en massa mål på Lule. När jag väl hade blivit klar med min fyra sidor långa tenta så insåg jag att jag hade en skrivuppgift till morgondagen. Jag blev lite smått apatisk en stund, men det var ju bara att börja. Jag fattar inte hur det gick till, men jag är jävligt glad över att allt blev klart. Det är fan inte lätt alla gånger...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är och att du har så mycket ork