tisdag 31 mars 2009

VÅR!

DET ÄR VÅR!!! Det har varit nästan tolv grader idag, och sol!
Nu spöregnar det, men det är kväll och jag är inomhus så det gör inget. Dessutom är det sju grader ute nu, alltså vår! Nice! Vi får hoppas på att det håller i sig så att det inte blir som förra gången jag trodde att det var vår. Dagen efter snöade det. Sen blev det vår, sen snöade det. Men den här våren känns mer riktig. Jag tror att den är här för att stanna!

Eleni kommer till huvudstaden på torsdag! Det ska bli trevligt.

Skatteverket ska ge mig pengar i sommar. Även det trevligt.

Man skulle ju kunna tro att mitt liv leker. Om det inte var för att jag bor hos mina päron, är arbetslös och fyller 25 om två månader, så skulle det kanske göra det också.

Men man ska ju vara glad för det lilla...

Inga kommentarer: