fredag 11 december 2009

Jag funderar...

Är det nyttigt att lyssna på samma fem låtar om och om igen i flera timmar? Vi får väl se hur knäpp jag har blivit när jag lämnar lägenheten sen...

Varför kan jag inte öppna mitt fönster?

Sen Com hem bestämde sig för att lägga ner i mitt hus så har jag insett att jag i stort sett bara tittar på SVT. Tv4 visar ju bara skit. Varför? Vem tittar på Efter tio och Förkväll? Det är ju två riktigt dåliga produktioner. Då kollar jag mycket hellre på UR. Då slipper jag se Malou som alltid ser tråkig ut med sin enda min.

Varför har TV4 ett uppehåll i Hem till gården?!

Varför går tiden så extremt långsamt just nu?

Jag känner verkligen hur spännande mitt liv är...
Tur att folk fyller år så att det händer lite saker ibland.

1 kommentar:

Mamma sa...

Du får väl hämta fjärrkontrollen till boxen