tisdag 1 december 2009

Nej, det är inte en lysande älg..


Det är en tjej i konstig huvudbonad som spelar cello. Hon är för'band' till Fever Ray som Hanna har tagit med mig på. Hannas jobb är att skicka runt saker lite överallt, hon har skickat runt Fever Rays saker lite överallt och så fick hon två biljetter som tack. Tjejen i biljettkassan påpekade för Hanna att det är 13-årsgräns och frågade sen Hanna om jag var över 13. Nu skrattar nån över det här men jag blev förbannad. Hon gjorde mig 13 år yngre vad jag är. Okej att jag ser ung ut, men tolv?! Nej. Det skulle vara en jävligt välutvecklad tolvåring..

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jag vet hur det känns, när jag var 26 och hade Malin med mig i barnvagn undrade spärrvakten om jag skulle ha halv biljett. Han trodde att jag var under 16

Lisa sa...

Du kommer helt enkelt aldrig bli en gammal, skrynklig tant =)
För evigt ung..
Fast jag håller med dig om att 12 är väl lite att ta i...

Kram Lisa