onsdag 28 maj 2008

Hur kan en så kort dag innehålla så många chocktillstånd?!

När jag vaknade idag kände jag på mig att något var fel. Jag var helt klocklös och hade på känn att klockan var mer än 12. Efter en stunds funderingar på tiden gick jag upp och satte på TV:n för att undersöka saken. Jag trodde seriöst att textTV drev med mig. Den visade tiden 17.21!! Jag hade varit helt utslagen i över 16 timmar. Hur är sånt möjligt?!
Jag var i extremt chocktillstånd. Men jag lyckades på något sätt i mitt väldigt groggy huvud få igång datorn. Desperat började jakten på någon som kunde ringa Tre åt mig för att aktivera mitt nya simkort. Innan jag ens hann blinka hade Jesper gjort det och min telefon var igång!
Min mamma ringde. Jag fick den andra rejäla chocken på 20 minuter. Min syster har förlovat sig! MIN SYSTER!! Hur blev vi så gamla? Min syster ska bli fru. HAHA! Men Grattis Malin! Får jag vara din Best man?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan väl inte vara best man, brudtärna är bättre

Anonym sa...

Jet lag=)? Du får ställa klockan hädanefter!
Grattis Po, du kan få chansen att bli best man!!!

Anonym sa...

Grattis till examen!!!!
Vi flyttar till stenungsund! Uppegårdsvägen 90.
Du är mycket välkommen att hälsa på när/om du äri krokarna=)