söndag 25 maj 2008

Ta inte ifrån mig mitt halva jag!

Seriöst. Jag är förbannad.
Jag var jätteglad, det var fest. Min födelsedagsfest. Jag hade sett fram emot den länge. Eleni kom ner från Umeå för att festa med mig. Det var roligt, vi hade kul. Men vad händer? Någon dum jävel snor min telefon! På min egen jävla födelsedagsfest! IDIOTMÄNNISKA!!! Alla som känner mig vet att min telefon är typ halva jag. Jag var ledsen och förbannad, och olycklig. Men underbara Malin krigade som fan för min telefon, och i kön till Harrys ser hon killen som tog min telefon så hon och vakten såg till att jag fick tillbaka den! Så jag är glad över det. Men han hade ju tagit ut SIMkortet så jag kan inte använda den. Och efter att min telefon gick sönder så förde jag över alla nummer till SIMkortet. Så nu har jag inga nummer längre, igen. Jag blir så trött.
Jag var väldigt glad efter att min telefon hade kommit tillbaka. Jag tror att jag kramade varenda människa.

Även Johan blev av med saker på festen. Det slog mig att han och jag är väldigt utsatta i klassen. Det var han och jag som var sjuka i Venezuela. Det var han och jag som blev av med saker igår. Det är tur att vi slutar på fredag, annars vet man ju inte vad som kan hända.

Jag får ett nytt SIMkort på tisdag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jävla skithelvete.
Roligt att det var den jag misstänkte som hade gjort det med, tur att du fick tillbaka mobben iaf, min kavaj är nog tyvärr försvunnen för evigt.

Anonym sa...

Det är så tråkigt när människor inte kan låta bli andras saker, förbaskade långfringriga typer är vad dom är

Anonym sa...

Fy, vad taskigt... Men får du behålla ditt gamla nummer eller får du ett nytt?!
Du får ha mobilen som ett halsband. Smycka den med strasstenar..=)