måndag 9 februari 2009

British Airways is the shit! Och Metro, men jag orkar inte förklara varför...

Jag hade en plan, men jag har inte riktigt hunnit komma dit än.
Liverpool vann med 2-0 och lyckan var total. Men HELVETE vad kallt det var. Jag frös i flera dagar efter matchen. Fast det var jävligt värt det.
Hem kom jag tillslut också. Efter att ha stått i kö, till kundservicen på flygplatsen, i nästan fem smärtsamma timmar så fick de med oss på ett SAS-plan redan två timmar senare. Vilket gjorde att vi landade bara 40 minuter senare än vad vi hade gjort utan snökaos. British Airways vet vad service är, me like.


Helgen som varit har varit sjukt rolig. Jag tog semester från livet och lekte rövare med Sill på fredagen och fick besök av long lost Jespert på lördagen. Galet var det. Helt totalt underbart sjukt galet. Jag har roliga vänner.

Inga kommentarer: