söndag 1 februari 2009

Jag är i Liverpool...


Frukostrummet invaderades av norrmän imorse. De är överallt. Norska är inte fint. Nog om det. Idag är det match. Rädslan och Ångesten har tagit över min kropp. Tänk om det blir 0-0 idag också. Jag har sett tre matcher på plats i den här staden tidigare, ALLA har slutat 0-0! Jag är rädd, jag vet inte hur jag kommer reagera. Det är en timme kvar till match, det blir bara värre och värre. Det snöar! Fast solen skiner typ. Det är kallt, jag har jättemycket kläder på mig. Varför spelar man fotboll på vintern? Tänk om det blir 0-0!! Jag kommer få en hjärtattack av allt detta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

men anna då....få inte en hjärtttack, du ska ju upp hit till umeå...jag hoppas på 1-2 till A.

Anonym sa...

Man lär sig uppskatta Norskan efter ett tag ^^