tisdag 11 mars 2008

Sanningar om gångbanor och speglar

Jag kom på att jag har blivit utmanad. Det innebär att jag ska skriva sju sanningar om mig själv.

1. Jag föredrar att kommunicera via sms. Om det inte är folk jag känner väl, då kan jag samtala i telefon. Men jag tycker att det är jobbigt att prata i telefon med folk jag inte känner väl.

2. Jag är en extrem nattmänniska. Jag tycker om att vara vaken på natten så mycket att jag ibland håller mig vaken bara för att det är så lugnt och stilla och på natten. Och så är det ju en massa Law & Order på nätterna.

3. När jag ser mig i spegeln brukar jag säga jag "Fan va het jag är" till mig själv, och jag menar det verkligen =)

4. Mina bihålor samarbetar inte med mina öron. Vilket har resulterat i att jag nu har problem med örontrumpeterna och trumhinnorna för andra gången på 8 månader. Första gången höll det i sig i två månader...

5. Jag håller mig till högertrafik på gångbanan. Jag tycker att alla ska göra det och rätta sig efter mig.

6. Jag är arbetsnarkoman.

7. Jag har ingen aning om vad det här går ut på...

1 kommentar:

Anonym sa...

När sover du????