lördag 14 juni 2008

Kalix gör allt annat än imponerar...


Det här är midnatt i Kalix. Hur kan ett hotell i Kalix inte ha persienner?! Jag har ljusa gardiner som allt ljus tränger igenom. Egentligen är det inget problem, jag sov jättegott. Fram tills att jag vaknade av, vad som lät var, en hjord människor. Det var det inte, det var fyra fulla personer. Ingången till puben ligger två våningar under mig, utanför den röker folk, å skriker som att det inte fanns en morgondag. Men det gör det å min börjar jävligt tidigt! Huvudvärk, myggbett å andra irritationsmoment. Kalix får 1328 tummar ner i betyg av mig.
De smäller i dörren och ibland vibrerar min säng av basen från musiken. Dessutom har jag ont i benet efter att ha blivit utsatt för en smygattack av en låda när jag jobbade idag, i Kalix.
Om inte min morgondag blir en jävligt bra sådan så kommer jag nog för alltid att hysa agg mot denna byhåla. FÖR ALLTID!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gjorde du i Kalix av alla ställen?!
Jag har kört igenom där ett par gånger men bara medvetet stannat där en gång. Då tryckte några vitklädda män ner en slang i halsen på mig. Och inte fick jag ut något speciellt av det. Mer än slem i örat...

Så fråga är; Vad fan gjorde du frivilligt i Kalix?!