måndag 15 december 2008

I Hufvudstaden...

Har man fäste under fötterna. Det tycker jag om. Jag får gå vart jag vill.

Här äter man tills man spyr, och sen äter man lite till.

Här har man världens goaste katt som tar över sängen på nätterna, och som har hår som fastnar i ansiktet. Och ibland biter han mig, men då biter jag tillbaka.

Här har jag inte jobbiga grannar under mig, utan över.

Här har jag nära till världens bästa vänner.

Här kommer jag få en grön jul, vilket nu för tiden har börjat kännas rätt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vem åt och spydde?

Anonym sa...

Grön jul är alltid fel.

Anonym sa...

Anna kom tillbaka!Umeå och snörusk är ju najs!

Jesper sa...

BLUH!
Snart kommer jag

Anonym sa...

Lika bra att visa katten att han inte kan jävlas med dig! Visa vem som bestämmer=)