måndag 1 december 2008

"Jag är fan så söt att folk får diabetes när de ser mig."


Igår var jag, för första gången på hur länge som helst, ute och slarvade.

Det var skoj. Jag var galen. Jag var dryg, jag tycker om att vara dryg.
Efter att ha hoppat och skuttat omkring på dansgolvet, som ett barn drabbat av ett flertal bokstavskombinationer och på speed, så har jag idag träningsvärk lite här och var.
Men det var det värt.

Jag träffade valparna igår också. Nu lever de om och viftar på de små, små svansarna. Sötare kan ingenting vara!

4 kommentarer:

Mala sa...

Va? Va du på dansgolvet? Hade du gått vilse?

Jag är ju för fan bedårande!

Anonym sa...

Johan Glans är bäst!!!!!

Anonym sa...

Vilka sjukt snygga brudar på bilden!!Jättekul att du också har en blogg Anna,du är lagd på "favoriter" nu :) Kram!

Anonym sa...

Slog du någon? ^^ Är mobilen hel?