fredag 15 februari 2008

Brum brum

Idag jobbade jag samtidigt som jag gjorde skolarbete. Det gick inte så bra som jag hoppades på. Mitt i allt skulle jag ju äta också. Jag har fyra lösningar på hur jag ska hinna med allt denna vecka:

1. Fixa med skolgrejjerna medan jag jobbar. Men det är kanske inte så lyckat om ljudteknikern sitter begravd med huvudet i datorn när det ska kopplas kablar å dras i reglar.

2. Sluta äta. Sill sa en gång: "Om vi slutar äta kan vi shoppa mer". "Jag ändrar det citatet till: "Om jag slutar äta finns det mer tid över till skolan." De lider ju inte av att jag inte äter.

3. Sitta uppe på nätterna och tvinga fram ideér istället för att sova. Det är jättebra när man har 13-timmarsdagar har jag hört.

4. Att göra mina tre förslag när jag har tid och ork. Det får stolpskottshelvetet fan ta.

P4 lärde mig idag att det bl.a. i Saudiarabien är förbjudet med Alla hjärtans dag, det uppmanar till kyssar och omoral. Way to go Saudiarabien!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förslag 4 tycker jag

Anonym sa...

Det kan vara trevligt att vara omoralisk ibland=)

By the way; du är utmanad!