onsdag 13 februari 2008

Jag drömmer om livet efter 30:e maj

Vårat stolpskott till kursledare ska få som han vill. Jag ska skriva mina tre förslag till resereportaget den här veckan. Även fast jag jobbar över 50 timmar och ska flytta på söndag, vilket stolpskottet vet om men bryr sig inte. Men jag kan ju alltid sjukskriva mig för utbrändhet och missa resan och resten av terminen.
Om jag hade ramlat ner i en vak eller något under min promenad på sjön igår hade han säkert även då krävt sina jävla förslag. Jag tror att jag måste vara i det närmaste död för att få lite mer tid. Varför jobba på praktiken när man kan göra skolarbete?

För mycket kaos, för lite sömn. Men min röda halsduk är hittad och tillbaka så jag ska nog överleva även denna vecka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

och så tar vi ett djupt andetag popo!.................................... och andas ut........................... och igen, in.......................................och ut............................... puss i pannan

Anonym sa...

Ta det bara lugnt, du gör det du hinner och inget annat.

Anonym sa...

Självklart ses vi i mars!!! Det hoppas jag på iaf!