söndag 3 februari 2008

Hawaii består av 132 öar

62 timmar har jag jobbat den här veckan.
222 mil har jag åkt bil.
5 produktioner har det varit.
4 travlopp har jag filmat.
10 renar såg jag mitt på E4:an igår.
35-40 renar såg jag i en ny renflock i veckan.
61 sms lyckades jag skicka på två dagar.
1 terrorattack hade jag i min mun.
Många slagsmål har jag varit med om.
I 3 timmar kämpade jag för att hålla mig vaken när jag såg Blood In Blood Out. Den var mycket bra, men jag var mycket trött.
2 meter hade jag hem efter att filmen var slut, jag såg den hos Philip som jag delar vägg med.
10 timmar sov jag i natt.
En massa ny musik har jag skaffat mig.
175 miljoner gånger har jag hört min granne ovanför spela låten "Apologize". Den spelas om å om å om å om å om å om å om igen när som helst på dygnet.

1 kommentar:

Mala sa...

eh.. en terrorattack i munnen?