lördag 1 november 2008

En gigantiskt lång, men säkert rolig lista.

1. Ålder: 24 sägs det.
2. NAMN: Kärt barn har sjukt många namn.
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: Höger.
4. HUMÖR JUST NU: Hungrig, trött och min värkande axel gör mig grinig.
5. FAVORITGODIS: Choklad.
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? Vart ska jag börja?
7. KLÄDER JUST NU: Raggsockor, mjukisbyxor, T-shirt.
8. MUSIK JUST NU: Det min Ipod bjuder på.
9. NÄR ÅT DU SENAST: Vid 13 tror jag, nu är klockan 19. Jag är hungrig.
10. VAD SA DU SENAST: Okej.
11. FAVORITKLÄDER: Jag tycker om kläder ja.
12. FAVORITCAFÈ: Det jag och Eleni en vacker dag ska starta.
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA : Framtiden.
14. SOMMAREN: Okej...?
16. FISK ELLER BADKRUKA: Badkruka.
17. FAVORITFÄRG: Jag har flera.
18. SAFT ELLER ALKOHOL: Saft.
19. LÄNGD: 162 cm.
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED:
Jag orkar inte räkna, men jag tror att det är elva.
21. FAVORITVÄDER: Snö på marken och solsken på himlen.
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED: Nintendo Wii med tillbehör. Min Nalle. En filt, så att jag inte fryser.
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT: Finns det ett framför mig så händer det att jag är framme och pillar på det.
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA: Nattuggla.
25. SPARARE ELLER SLÖSARE: Det går lite upp och ner.
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG: Min familj och mina nära vänner.
27. GYLLENE REGLEN FÖR DIG: Mesa inte.
28. DET BÄSTA DU VET: Jag tycker om att ligga i sängen och lata mig.
29. BÄSTA LEKSAK: Nintendo Wii
30. BÄSTA FILM: Shrek 1,2 och 3.
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER: Jag tror på andra liv, men inte på andra planeter.
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK: Jo.
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE:Inte så mycket nej.
34. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: You tell me.
35. TROR DU PÅ MIRAKEL: Ja, jag är ju ett.
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID: Jo.
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA: Många skulle nog säga nej, men jo det är jag.
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: Misstag av vem?
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR: Det märker vi väl när det blir dags.
40. FRAMTIDSPLANER: Imorgon ska jag jobba.
41. BIO ELLER PROMENAD: Promenix
42. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST: Röd.
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET : Inget.
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK: Teknisk.
45. ÄR DU KITTLIG: Lite här och var.
46. SNARKAR DU: Vet inte, jag sover ju.
47. STJÄRNTECKEN: Tvilling.
48. RÄDD FÖR INSEKTER: Jo.
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN: Alla.
50. STÖRSTA SVAGHET: Jag är svag för söta djur.
51. DET ÄR JAG BRA PÅ: Att få folk att tro att jag är bra på saker.
52. MUSIKSTIL: Bra musik.
53. LYCKOTAL: 8.
54. FAVORITFILM GENRE: Psykologiska Thrillers
55. BÄSTA BOK: Naiv Super och Alkemisten.
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA: Teleportering.
57. FAVORITORD: Paj.
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: Ja tack!
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE: Hamburgare.
61. SKRIVER DU DAGBOK: Jag skriver inte i en bok på dagen.
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM: A-ekonomi förstår jag inte alltid, dagens barnprogram skrämmer mig. Så sport, som jag faktiskt tycker rätt mycket om också.
63. NAMNSDAGSDATUM: 9e december och 15e maj
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN:Jag har många vänner av olika kön.
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG: Jag hade ett hål i min näsa en gång. Det får nog räcka. Å så har jag ju hål i öronen.
66. FÖDELSEDAG: Juni den första.
67. FAVORITCHIPS: Nachochips.
68. SYNLIGA ÄRR: Jo.
69. DIN BÄSTA VÄN: Sillius och Hannaluss.
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: Lite mittemellan.
71. VICKAR DU PÅ STOLEN? Det händer säkert.
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU: 8st.
73. DETTA GÖR MIG ARGAST: Det finns inte tillräckligt med plats på internet för mitt svar.
74. BÄSTA ÅRSTIDEN: Vinter
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG: Fred på jorden...
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN: Ketchup.
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? Inte helt omöjligt.
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I: Jag håller inte i en gaffel just nu.
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? Ja, det är ju rätt dumt. Men varför i helvete vill man slicka på en lyktstolpe?!
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA: Det vet väl inte jag heller.
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM: En världskarta, en spegel och en anslagstavla.
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: Blåa, men jag har väntat sen maj på mina gråa tapeter.
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS: Pizza blir det idag.
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN: Det heter Drömkvinna/man. Haha Hur är din dröm kvinna? Hahahahaha
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG: Julafton.
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST: Frukost?
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST: Coca Cola
88. VAD GÖR DU HELST: Jag tycker om att vara i min säng.
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK: Raggningsreplik är ett ord...
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: Ett.
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG: Några gånger i månaden händer det faktiskt.
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: En dalmas och en afrikan.
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT: Jo.
94. ÄR DU MÖRKRÄDD: Ja.
95. ÄR DU RELIGÖS: Jag ahr en egen religion.
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI: Stämmer det så gör jag det, stämmer det inte så tror jag inte på det, för då är det ju inte sant.
97. TROR DU PÅ MAGI: Jag är magisk.
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG: Jag tycker inte om det, men jag tror att det kan hända ibland, tyvärr.
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: Gympadojor, som jag tänker leva med resten av mitt liv Sill!
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR: Att fastna och inte komma loss.
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV: Jo.
102. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM: När det har varit i behov av städning i några veckor.
103. OM DU FICK 100KR OM DU ÅT UPP EN CLEMENTIN MED SKALET OCH ALLT, HADE DU GJORT DET DÅ: Ja, jag är fattig, och ärligt talat så tycker jag inte att det låter så jätteäckligt.
104. HAV ELLER SJÖ: Hav.
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD: Alltså, blod dödar ju en inte, och det bitts inte. Så nej, men bloc äcklar mig.
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN: Haha, nej, absolut inte.
108. SALTAR DU PÅ MATEN: Ja, det händer att jag saltar för mycket.
109. FAVORITKAKA: Bullar.
110. KAN DU SJUNGA: Ja.
111. GILLAR DU ATT SJUNGA: Jajamensan.
112. VILKET GYMNASIEPROGRAM GÅR/SKA DU GÅ/GICK DU: Jag gick ett år estetisk musik, och tre år Medieproduktion
113. ÄR DU KÄR: Jo, egenkär.
114. ANVÄNDER DU DEO: Jo.
115. VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ : Jag kanske är lite partisk, men jag har alltid tyckt att Cello ger vackra ljud ifrån sig.
116. HUR GAMMAL ÄR DU: Jag har en kropp som ibland känns som 85, jag har ett språk som påminner om någon som är född på 30-talet, på vuxenpoäng.se är jag runt 30, jag ser ut som 12. Om exakt sju månader fyller jag 25.
117. FAVORITBLOMMA: De som inte får min näsa och mina ögon att rinna.
118. GILLAR DU TECKNAT: Jo.
119. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN: Blå och orange.
120. FAVORITARTIST: Det beror på vilket humör jag är på. Det är aldrig Britney Spears i alla fall...
121. FAVORITLÅT: De två låtar som är skrivna till mig.
122. SKA DU DUSCHA IDAG: Jag tror det.
123. KAN DU BÖJA PÅ ENA ÖGONBRYNET: Båda mina ögonbryn är böjda...
124. KAN DU VISSLA: Jo.
125. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA: Jo.
126. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: Kanske?
127. ANSER DU ATT DU ÄR STARK: Jag är stark som en...vad är man stark som?
128. BRUKAR DU SOLA: Det är mörkt ute nu.
129. VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA: Får ont i magen.
131. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: Jag är hund och kattmänniska.
132. HÅRFÄRG: Blond, med annat i, tror jag.
133. FAVORITDATASPEL: Det som snurrar i min PC just nu är Bonniers Trafikskola.
135. VAD ANSER DU OM BUSH:
Det beror ju på vilken Bush det är man pratar om, det finns fler än en.
136. RÖKER DU: Inte vad jag vet.
137. SNUSAR DU: Nope.
138. ANVÄNDER DU KNARK: Är Iprén knark?
139. KAFFE ELLER TE: Varm choklad.
140. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG: Jo.
141. ÄR DU NYTTIG: Om jag svarar ja så vet alla att jag ljuger.
142. PYSSLAR DU MED NÅGON SPORT: Jag pysslar med sport några gångr i veckan, när jag jobbar.
143. GÅR DU ELLER PLANERAR DU ATT LÄSA PÅ UNIVERSITETET: Jag går på universitetsområdet ibland...
144. HATAR DU DIG SJÄLV: Alla som känner mig vet att om det är någon jag inte hatar så är det mig själv.
145. HAR DU EN BESATTHET: Det heter svaghet!
146. HAR DU EN HEMLIG FÖRÄLSKELSE: Alltid.
147. BRIGHT EYES ELLER LARS WINNERBÄCK: Winnerbäck.
148. KILLE ELLER TJEJ: Ja? Eller? Va?
149. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det heter stark som en oxe

Anonym sa...

Du kanske ska satsa på Miss Suedän-kompatäschån!!
-World peace!-
=)