tisdag 25 november 2008

Min vecka så här långt:

Tapetseraren är här. Jag och Eleni bor, tillsammans med vårt pick och pack, båda två i vardagsrummet.

Tapetseraren var tvungen att dra ur internet. Jag har inget internet den här veckan.

Elenis bärbara internet lägger ner var 5e minut ungefär.

Stopp i avloppet och översvämning i badrummet.

Det blev strömavbrott i 45 minuter. Tapetkillen kunde inte jobba.

Bussen var sen, jag blev sen till jobbet.

Min telefon bestämde sig för att vara självständig. Den gick ner för trappan och badade i snön alldeles självmant. Nu funkar den inte.

För en liten stund skrämdes vi alla upp i Luleå igår när det ringer och vi får veta att matchen kommer att skjutas upp en timme. Från 19 till 20. Domaren var sen.
Jag fick ett litet, litet utbrott.

Matchen började 19 ändå. Domaren fick klara sig utan uppvärmning, och med lånad utrustning.

Jag frös både fingrar och tår av mig.

Jag har månadens arbetstider i telefonen.

Jag använder min telefon som väckarklocka.

Jag har varken internet eller telefon! Typ.

Våra element har lagt ner.
Det är 17 grader i vardagsrummet. Där både jag och Eleni bor just nu.

Min näsa är kall. Mina fingrar är kalla.

Jag var tvungen att låna pengar av päronen för att köpa en ny telefon.

Det är tisdag...

3 kommentarer:

Jesper sa...

Damn, du har det fan inte lätt Po.
Allt på en gång så att säga, men ta det lungt, bättre tider är runt hörnet. När kommer du till göteborg?

Mala sa...

skit också. typ.

Anonym sa...

Oj. Kallt?
Du får sova i raggsockar=)
Och du har väl kvar flygplansfilten?! Den funkar ju till allt!