torsdag 13 november 2008

Jag blev knäckt...

Jag sa: Jag har ont, hjälp mig.

Kiropraktorn sa: Jag tror att du har inflammerade muskelfästen, du är för ung för att ha förslitningsskada i axeln. Men jag ska låsa upp din rygg.
Han ritade lite på ett papper och visade mig var han trodde att jag hade ont. Han hade ritat exakt där jag har ont. Jag blev rädd för honom. Jag fick en genomgång av vad som har hänt med min stackars kropp. Han sa fler än ett ord på latin och jag blev förvirrad.
Sen knäckte han mig.

Jag skrek: AJ JÄVLAR!

Kiropraktorn sa: Så länge du har ont i axeln är det stor risk att din rygg kommer att låsa sig igen.

Jag sa: Ja men då ses vi väl igen då.
Och så skakade jag hans hand och gick.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle inte överleva på en Norsk industri ;)

Anonym sa...

Vad har du gjort med axeln?!