fredag 28 november 2008

Läget är under kontroll igen...

Tapetkillen är klar (en tapetserare är ju en som klär möbler, påminde min syster mig). Dock misstänker jag att jag har fått fel tapeter. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag valde för tapeter för ett halvår sen...
Men jag ska ändå flytta snart så jag lever med det.

Rörmokaren har varit här och fixat avloppet.

Elementen satte igång igen. Inte för att de värmer så mycket, det är fortfarande svinkallt.

Jag har shoppat klart julklappar till min, väldigt nyfikna, syster. Jag är jävligt nöjd!

Sist, minst och dummast, som jag hörde någon säga en gång och jag skrattade rejält av chocken av att någon faktiskt sa så:
Jag har en telefon igen!

Nu är det läggdags i kylskåpet!

2 kommentarer:

Jesper sa...

TELEFON!
JAG GILLAR DIG NÄR DU HAR TELEFON!
(Du gillar inte mig när jag ringer dig mitt i natten och är full)

Anonym sa...

Det är inte så konstigt att det är kallt... Det är ju Umeå...
Har ni fått nån snö eller är det bara ruggigt?!
Kram, kram