onsdag 10 september 2008

En lista...

Jag tycker om att svara på listor. Så jag gör det.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta?

Ja, båda två.

3. Vad åt du senast?

En chokladmuffin som Junior har bakat. Mycket mumsigt var det. Jag ska nog ta en till.

4. Har du fått någon komplimang idag?

Japp. Om min bilkörning. Jag är en naturbegåvning!

5. Har du varit med i en rättegång?

Japp. Som målsägande och vittne.

6. Är du polare med grannarna?

Japp. Med två av de som bor i porten. De två som bor precis under oss är jag allt annat än vän med.

7. Vilka länder har du bott i?

La Suede (eller hur det nu stavas), och så spenderade jag två och en halv månad i USA, samt två månader i Australien.

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Idag. Fast jag körde, men då åker man ju.

9. Har du haft en stalker?
Jag har hört rykten om det, men inte fått det bekräftat för mig. Däremot så har jag en nedlagd karriär inom Stalkerbranchen.

10. Minns du din/dina musiklärares namn?

Japp

11. Hur är din syn?
Jag ser som en örn! Det sa optikern till mig i somras.

12. Var är dina syskon just nu?
Min syster Malin är hemma i Nacka. Jag pratade med henne i telefonen när hon skulle låsa upp dörren till sitt hem för en dryg timme sen.

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag drömde något underligt natten till igår, men nu kan jag inte komma på några detaljer. Sill var med i i alla fall. Natten innan det drömde jag hur mycket som helst om typ alla jag känner.

14. Vem ringde dig senast?
Min syster Malin.

15. Vad ska du göra i helgen?
På lördag ska jag springa omkring på travbanan i Skellefte och på söndag ska jag ner till Sundsvall och slappa på fotbollsarenan.

16. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag har inte för vana att ta på folk, speciellt inte kändisar.

17. Vad finns i din bakficka?
Min rumpa?

18. Vad gjorde du klockan 2 inatt.
Klockan två i natt låg jag i min säng och försökte somna om efter att Junior väckt mig vid ett. Junior och jag hade däckat i varsin soffa vid 22.

19. Vad är det första du gör på morgonen?
Svär och är förvirrad. Jag tycker inte om att vakna på morgonen.


Nu har jag ätit tre muffins.

3 kommentarer:

Jesper sa...

Haha, tre muffins!

Mala sa...

har du rumpan i bakfickan?

Anonym sa...

Jag vill också ha en roomie som bakar! Mina Roomies spelar online-spel och skräpar ner, kan vi inte byta?