måndag 1 september 2008

Jag har gjort något dumt...

Idag bjöd jag grannarna på kaffe. Eller rättare sagt, jag tog Juniors kaffepulver och använde kaffebryggaren som jag fått av mor och far. Så egentligen erbjöd jag dem bara att sitta i mitt kök och dricka kaffe. Fast de bjöd mer eller mindre in sig själva. Jag vet inte riktigt vad min roll i det hela var...

En kväll för två veckor sedan antog jag en utmaning, jag är för envis för att kunna säga nej. En diskussion om sms, med den ena grannen som var över på kafferep idag, slutade med att han hade utmanat mig att skicka 901 sms till en och samma person på en månad. Eftersom det var han som utmanade mig så utsågs han till mottagare av dessa 901 sms. Idag satte jag igång. För att komma upp i 901 sms på 30 dagar så krävs det att man skickar 30,3 sms varje dag. Jag tror att jag är uppe i 30 nu, i alla fall 28. Det är han som håller räkningen. Jag kan förvisso gå in på Mitt 3 och kolla upp hur många jag har skickat till honom. Men det vet inte han om, och något måste ju han göra, jag tänker inte göra allt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vojne, vojne

Mala sa...

tur att du börjar jobba ordentligt snart så att du har nåt vettigt att fylla dagarna med

Jesper sa...

Du hatar mig

Du borde dessutom nästa skicka 30 sms till mig om dagen tror jag

Anonym sa...

Kämpa vännen!
You can do it!!!
Jag hejjar på dig!!