torsdag 11 september 2008

Kändaste kända kändisar

Helt plötsligt, från ingenstans, började jag fundera. Det här med kändisar...
Jag har visst tagit på kändisar, och dessutom fått betalt för det. Flera hockeyspelare och tränare, samt fotbollsspelare och deras tränare. Och TV4- och SVT-sportreportrar. Men jag ser ju inte de här människorna som kändisar längre. Jag tänkte skådespelare när jag svarade på frågan i listan nedan. Beach Volley-spelare också, hur kända de nu är. Några travkuskar har jag tagit på också. Fick dock aldrig chansen att ta på rally cross-förarna, de satt i sina bilar när jag såg dem.

Haha, det låter som att jag tafsar på alla när jag jobbar. Om det vore så väl...

1 kommentar:

Anonym sa...

Antar att det är mer berikande för oss killar att fästa myggor på er tjejer :P