tisdag 9 september 2008

Jag blev slagen i ögat...

Dagen efter incidenten med galgen och mitt ena öga jobbade jag. Allt gick lugnt, skademässigt, under hela dagen. Tills det var dags att rigga ner. Jag står snällt och väntar på hissen som skulle ta mig till kommentatorsplatsen för nerriggning, när en av fotograferna bestämmer sig för att han ska sätta på sig jackan. Denna fotograf stod snett framför mig, och när han trär in ena armen i jackan och sträcker på armen så får jag hela hans hand i ögat. Det gjorde rätt ont.
Tur var ju att det var det andra ögat den här gången. Ena dagen går jag in i en galge med höger öga, och dagen efter får jag en smäll i vänster. Det är inte lätt alltså...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag sa igår, sitt still på ditt rum, lås alla dörrar och släpp för all del inte in någon, skaderisken är för stor

Jesper sa...

haha, någon vill göra dig blind!