fredag 29 augusti 2008

Hur rastlös kan man bli?

Vi slappar. Eleni kom upp till Ume igår så nu har vi typ vår första helg tillsammans i lägenheten, Eleni, Junior och jag. Problemet är ju bara att jag inte kan slappa, i alla fall inte när andra slappar. Eleni och Junior ligger i varsin soffa och är helt inne i filmen vi ser på. Jag sitter i fåtöljen och är lika mycket inne i datorn som filmen. När jag insåg att internet inte gav mig så mycket så funderade jag på att byta dator, till en av mina. Men varför skulle mina datorer och mitt internet ha något annorlunda att bjuda på? Det är ju som att byta TV, samma skit där som i alla andra burkar. 
Ibland funderar jag på vad som försigår i mitt huvud...

Nu pratar han med sig själv i filmen och snart ska folk dö.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen idé att fundera. Vi är alla mer eller mindre galna :) Du, kanske lite mer än oss andra, men det är ok ;)