lördag 5 januari 2008

2007

Jag vill också...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Ja. Jag var grymt duktig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej. Om man inte räknar konstiga drömmar. Fast det var ju Sill som drömde att jag födde lille 67.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, det hoppas jag inte.

5. Vilka länder besökte du?

England och Schweden

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Det är det säkert.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

1 februari, 3 februari och 20 oktober. Det är säkert fler.

8. Vad var din största framgång 2007?

Varenda dag är en framgång...

9. Största misstaget?

Alla misstag är störst.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Fick diagnosen förkyliningsastma i februari. Mellan augusti och oktober hade jag örontrumpetinflammation. Slog mig lite då och då. Svimmade en gång. Slant med rakhyveln så att jag skar mig på fingrarna. Får alltid blåmärken när jag jobbar.

11. Bästa köpet

Mat?

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Mat och resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jag blev riktigt glad flera gånger under 2007. Speciellt när jag drog årets skämt redan en timme efter tolvslaget.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?

Jag blir hellre jagad av Öl, än älskad av dig. Perfect, Total eclipse to the heart, Under ytan, 9 to 5. Och många många fler...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det var väldigt upp och ner.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Badat, spelat biljard, varit mer rebellisk.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Stirrat.

18. Hur tillbringade du julen?

Hos systern min. Med hennes pojkvän, mina päron, samt min juldejt Tarzan.

19. Blev du kär i år?

Lite grann.

20. Hur många one night stands?

Inte ett enda

21. Favoritprogram på TV?

Heroes, Dexter, Entourage, Law & Order

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hata är ett väldigt starkt ord.

23. Bästa boken du läste i år?

"Tusen små bitar" och "Min vän Leonard" - James Frey

24. Största musikaliska upptäckten?

Jag själv.

25. Något du önskade dig och fick?

Japp

26. Något du önskade dig men inte fick?

Guldbyxor.

27. Årets bästa film?

Shrek 3

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Jag hade sammankomst i min dåvarande lägenhet i Högdalen. Vi drack öl, sjöng Singstar och snackade skit. Sen tröttnade jag och slängde ut alla.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jo, det finns det allt.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Det skulle jag inte.

31. Vad fick dig att må bra?

Livet är en fest?

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

hm...vilken hockeyspelare ska jag börja med? ;)

33. Vem saknade du?

Hunden Knut.

34. De bästa nya människorna du träffade?

Säger jag en måste jag ju säga alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

När svimmade du?