fredag 18 januari 2008

Godis är gott

Igår var det 41 grader när jag jobbade. Det var inte så tropiskt som det låter.
Vi satt fyra personer och trängdes på ett väldigt litet utrymme tillsammans med väldigt många jättevarma apparater. Precis utanför regande det, sen snöade det. Jag åt godis.

Alla mina vänner är ute och festar. Jag har inga pengar, dessutom ska jag jobba hela dagen imorrn och stora delar av kvällen. Så jag ser på TV. Men eftersom jag är så jävla snäll, trevlig och rolig så har jag skoj ändå. Typ.

2 kommentarer:

Mala sa...

Så när du skrev till mig att det var 38 grader i Luleå så menade du inte minusgrader...? Det trodde ju jag...

Anonym sa...

du, det här med lillkitty.. var fick jag det i från? för visst var det jag.. och hanna kallade jag för något annat.. om jag inte missminner mig..