söndag 6 april 2008

Det finns lite ljus i horisonten

Jag ser havet härifrån. Man hör det hela tiden också, så det är nästan som att jag är på stranden.
Jag känner mig inte lika däckad som igår. Jag låg i en hängmatta från 13 till 21 typ. Jag sov 90% av den tiden. Jesper, Jonas och Tobbe försökte väcka mig när de hade kommit med mat till mig, men jag vägrade vakna. Tillslut vaknade jag upp, tog emot maten och somnade igen. Sen vaknade jag med en hamburgare i hängmattan. Den var ordentligt inplastad. 

Mitt reportage som jag skulle göra är nedlagt. Istället har vår lärare Urban träffat någon sloven eller något här som vill ha en film till sin hemsida. Det var något om att han kränger lägenheter här eller nåt. Så det ska jag och Urban göra de två sista dagarna.

Självklart har det varit tjafs idag med. Men jag var bara inblandad på det sättet att jag är gruppledare och måste se till så att de andra två inte tar kål på varandra. Så nu har jag sett till så att de två aldrig mer behöver jobba tillsammans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att du mår lite bättre men tråkigt att ditt matreportage inte blir av
Meddela när du landar så att pappa kan hämta dig

Anonym sa...

Härlig inställning!