fredag 18 april 2008

Jag bara suckar och skakar på huvudet

Grattis 3! Ni har verkligen lyckats. Efter en del om och men och ett samtal med butiken på Stureplan så fick jag igång telefonen. Men det är ju fortfarande samma fel på den, den är ju fortfarande trasig! Jag kan ju inte använda en telefon som blir brännhet av att ligga still och med ett batteri som rasar till noll på tio minuter. Det enda de gjorde var att byta batteri, vilket nu är förstört eftersom det är telefonen som förstör dem.
Jag får väl ta och åka till det där hemska stället imorrn och lämna in den igen och säga åt dem att fixa den. Ta reda på vad det är för fel! Den kommer ju explodera snart.

Jag har en annan telefon, min systers gamla telefon. Men jag har inga nummer. En del nummer kan jag i huvudet. Alla nummer som har fått sms av mig under torsdagen och fredagen kan jag. Jag får väl ta och starta en nummerjakt någon dag.
Fast jag har ju kommit på tjusningen med mejl! Jag tycker om mejl.

1 kommentar:

Anonym sa...

Telefonkiosk?
de blir inte överhettade iallafall. Kanske kan fixa en med hjul?