fredag 4 april 2008

Jag såg eldflugor igår, det var coolt...


Det här är från första dagen. Det kanske är molnigt, men det
var varmt och skönt. Solen kom och gick, regnet kom och gick.

Dag 2:

Vaknade med en hostattack.
Fortsatte hosta.
Det var bråk igen.
Det var irritation och ilska.
Total fysisk kollaps.
Jag blev hemkörd efter en timme av Janas intervju.
Jag hostade.
Jag kollapsade.
Jag hade feberfrossa.
Jag hostade.
Jag sov.
Jag sov.
Jag hostade.
Jag sov.
Jag missade enmassa roliga saker igår eftersom att jag sov.

Nu är klockan 11 på förmiddagen. Jag har ingen röst. Jag hostar och hostar. Jag har haft feber och hostat hela natten. Jag måste stanna på hotellet idag med, Jesper har gett mig utegångsförbud.
Men den goda nyheten är att jag tror att vi har löst allt bråk och tjafs i våran grupp. Jag har i alla fall löst mitt. Däremot kommer jag nog få medla en del mellan de andra två, så vi får väl se hur länge friden håller sig inom mig. Om det ens blir nåt mer arbete för mig. Jag får ju inte vara med på intervjuerna eftersom jag hostar som ett as hela tiden. Om jag fortsätter låta så här vet jag inte alls hur det kommer bli med mitt. Jag vill ju inte förstöra mitt eget reportage. Men jag har en lösning.
Jag har ont i huvudet. Min hals bränner och gör ont efter allt jävla hostande.
Jag ska kollapsa i en hängmatta nu.

Någon gång ska jag skriva om den spännande flygningen vi hade mellan Spanien och Venezuela. Vissa saker som man bara trodde hände i amerikanska filmer.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Snakes on a plane??

Anonym sa...

vad tråkigt att du är sjuk

Anonym sa...

Jag glömde ju att tala om att Timrå är utslaget och att i CL blev det 1-1 mellan Arsenal och Liverpool, imoorn möts dom i ligan

Anonym sa...

Jag är avundsjuk! Vill också vara utomlands=(
Ha det nu så roligt och bli frisk snabbt!!!