torsdag 3 april 2008

Skepp å hoj

Jaha...jag har faktiskt inga ord just nu för hur det är här. Det är inte så positivt i alla fall. Igår var vår första dag här på Isla De Margarita. Den bestod av irritation, bråk, tårar (inte från mig, men tydligen på grund av mig), ilska, uppgivenhet. Behöver jag säga mer?
Inatt har jag mer eller mindre hostat upp mina lungor, min röst har inte varit som den ska på några dagar. 
Men jag är faktiskt inte helt negativ. Vi hade en väldigt rolig utekväll i Madrid i måndagskväll. Jag tycker om Madrid, det var en mysig stad. Jag hade Jesper som huvudkudde på den 9 timmar långa flygresan från Madrid till Caracas, det var mjukt. Sen när vi skulle flyga från Caracas till Isla De Margarita så var flyget försenat. Det var tidig kväll här, men i våra huvuden var det mitt i natten. Det var lite jobbigt. Men jag lever ju i alla fall.

Jag skulle lagt till en fin bild på mig, men det vill inte funka.

Inga kommentarer: