fredag 25 april 2008

Torsdagens höjdpunkt!!

Jag gick in genom porten och tryckte ner hissen. När hissen kommer ner kliver en ganska storvuxen man, och två nakna hundar från Kina ut. Den ena hunden skäller på mig. Jag stirrar på de två små varelserna med deras nakna fläckiga kroppar och det långa håret som satt på deras små huvuden. Den ena hunden fortsätter skälla, han morrar lite, för att sedan fortsätta skälla.
Då säger den storvuxne mannen till den lilla nakna hunden: Tyst nu Sune! Skärp dig Sune!
Hissdörren stängs och jag brister ut i skratt.
Stackars hund, eller råtta eller vad det nu är. Jag förstår verkligen hans klagan om dagarna. Om jag var en Kinesisk nakenhund vid namn Sune skulle jag också yla och gnälla hela dagarna.
Jag undrar vad den andra stackarn heter. Min gissning är Rudolf.

Att ha ont under hakan, precis över halsen är ett ganska konstigt ställe att ha ont på. Jag funderade över vad viruset har där att göra. Men så kom jag på det! Jag jävlades med min syster igår och gjorde en min som hon tycker är väldigt obehaglig, gång på gång. Jag har träningsvärk!

3 kommentarer:

Mala sa...

hahaha

Anonym sa...

Håkan skulle jag chansa på :P
Krya på dig nu ffs Po, det är löningshelg.

Anonym sa...

Jag gissar på Bengt! Eller Jonas Dick Lloyd =) Inget är omöjligt!