fredag 18 april 2008

Jag är förbannad

Helvetes jävla 3! Helvetes jävla Stureplan! Helvetes jävla tunnelbana!

Trots att jag mår jävligt dåligt idag så blev jag jätteglad när jag vaknade vid 12 av att jag fick sms av tre som sa att min telefon var fixad och klar. Eftersom folk på Östermalm i den här staden inte ska behöva ta ut sig för mycket så ligger den enda 3-butiken med tekniker i butiken på Stureplan. Så jag var där igår på dagen och lämnade in min kära telefon.
Så på eftermiddagen pallrade jag mig dit, trots att jag ser ut som ett lik idag, kom hem och ska byta tillbaka till Min telefon. MEN JAG KAN INTE TRYCKA IN PINKODEN!!!

Nu har jag försökt få tag på butiken på Stureplan, men de svarar ju inte. Jag klarar inte av att åka tillbaka dit idag. Inte bara för att jag är sjuk, utan för att jag hatar att åka tunnelbana, och Stureplan tillhör inte ett av mina favoritställen i den här stan.
Teknikerhelvetena jobbar inte på helger, så då återstår alltså måndag. Men om jag inte åker tillbaka till Ö-vik på måndag kommer jag aldrig hinna klart med min lilla film om Ön där det inte finns en jävel som pratar engelska.
Varför kan jag inte få vara sjuk ifred?!

Det tar på krafterna att vara arg och irriterad. Jag behöver sömn.

Inga kommentarer: