lördag 5 april 2008

JAG VILL ÅKA HEM!!!

Det är inte mig ni ska vara avundsjuka på, det är min övriga klass.
Alla är ute och gör saker. Min grupp var ute och fick en gratis tur runt hela ön igår. Jag var på hotellet och mådde dåligt.
Idag är de ute och gör någonting roligt igen. 
Jag säger hej då och lycka till när alla åker ut på sina äventyr. När de kommer tillbaka välkomnar jag dem och frågar hur det har gått. Om jag är vaken och har någon röst vill säga.
Jag mår bara sämre och sämre.

Det finns inga ord som kan beskriva hur fruktansvärt mycket jag vill åka hem.

Jag vill åka hem!!

1 kommentar:

Mala sa...

Stackars dig!! Jag visste inte att du var sjuk när jag skrev mitt mail. Du kan ignorera det.

Men det låter rätt soft att kollapsa i en hängmatta. Det kanske väger upp lite... Eller?

Krya på dig kära syster!