måndag 14 april 2008

Under min vakna tid gäspar jag

Jag har sovit, suttit vid päronens dator och spelat ett spel som är mer beroendeframkallande än roligt, och tittat på TV. 85% av mina dagar har sen i torsdags bestått av sömn. Skönt att vila, men det skulle vara skönare om jag var frisk och vilade på riktigt, och om jag inte visste att jag kommer ha en del att göra i redigeringen när jag har pallrat mig upp till Ö-vik igen.
Men det finns många plus med att spendera sin sjuka tid hos päronen. Det bästa är nog att jag slipper släpa mig till affären när något behövs, och att mamma betalade mina mediciner idag.
Men imorrn kanske det är dags att lämna lägenheten en stund...

Önskelista till tomten inför min födelsedag och examen:
Ett fungerande immunförsvar. Det behöver inte vara perfekt, bara det är bättre än mitt nuvurande.
Nintendo Wii
Jag funderar på att önska mig en TV, men jag har inte bestämt mig än.
Fred på jorden
Mat till alla som svälter
Jag kom på något jättebra för ett tag sen, men jag glömde bort det.
1 miljon kronor skulle ju inte sitta helt fel

3 kommentarer:

Anonym sa...

Önska kostar ingenting, kommer du ihåg den

Anonym sa...

Jo, man behöver mkt sömn när man ska bli kvitt de där lilla viruset:)
Jag är inte riktigt frisk än dock. Segt som fan.

Anonym sa...

har du gjort en korrekt matematisk uträkning när du kom fram till 85% eller är det en påhittad siffra? man ska inte ljuga om statistik vettu..