onsdag 6 augusti 2008

2009 ska fan bli mitt år!

Nej du Sillius, det är inte alltid lätt att vara jag. Det verkar inte riktigt vara mitt år i år.

Min ena dator kraschade. Supporten kunde inte hjälpa mig eftersom min dator är tre år gammal, hade den varit två år så hade jag fått hjälp. Fast jag tror inte att de hade kunnat göra så mycket. Jag hittade en recovery-skiva. Följderna av en krasch och en recovery-skiva är inte kul. Alla filer på datorn raderades, ALLA. Jag känner mig tom. All min musik jag hade på den datorn är borta, det var en hel del. Om jag inte minns helt fel så har jag lagt över alla bilder från datorn på min externa hårddisk. Nu ska jag bara hitta den ena sladden till hårddisken som spårlöst försvann för ett tag sen. Och var är min Ipod-laddare?!

Min mamma gjorde mig glad idag. Jag ska få en ny micro av mamma och pappa! Eftersom det kommer rök ur min nuvarande när man försöker använda den.
Vågar jag spela TV-spel?

2009, då jävlar!!

Tomas Dennerby (damlandslagets, i fotboll, förbundskapten) är besviken, Sverige förlorade mot Kina i första gruppspelsmatchen i OS. Enligt Staffan Linderborg(kommentator) så är Dennerby klädsamt besviken(?). Vems studentskiva ska Tomas Dennerby inte gå på?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur går det med internet?