fredag 8 augusti 2008

Kinas ena guldhopp väger 28kg

Lite väl mycket gnäll i kommentarerna på senaste inlägget.
Syster: Jag är på msn nu, men var är du? Och du kan ju faktiskt ringa till mig.
Sill: Ska du vara i buren eller i köket sista veckan? För om du är i köket känns det rätt onödigt om jag ska skriva enmassa igen. Då kan vi ju prata i telefon. Fast å andra sidan har även Eleni uttryckt sin önskan om jag att jag ska skriva flera gånger om dagen...
Johan "Ellert" Ellström ditt lilla pucko: OS visas på SVT, alltså ingen reklam. Vad är din förklaring till invigningsanalysen nu?

Invigningen intresserade mig i ungefär en kvart. Sen spelade jag TV-spel i två timmar, nu är det en kines som håller tal på kinesiska på invigningen. Jag förstår ingenting.
Han avslutade talet med att säga "Welcome to Beijing!" Jag antar att han var tvungen att göra det på engelska för att alla skulle förstå att han var klar och att det var dags att applådera.

1 kommentar:

Anonym sa...

SVT visar sponsorskyltar.. Och ja, analytikerna är SVT-chefens sexbuddies :P

Sen är det ju roligt att du tar lite av din dyrbara tid och svarar på kommentarer med ^^