onsdag 6 augusti 2008

Bitter

Nu har jag tittat på klockan med den orangea bakgrunden och den mystiska musiken på ettan i fem minuter. Är det fördummande?

Jag blev bitter på de flesta jag känner igårkväll. Jag insåg följande: Sill ska till Liverpool, Malin i Ö-vik till Turkiet, Eleni till Rom, Anders ska till Shanghai, Malin i Ume(aka Mc Junior) till Indien och Hanna till Vietnam. Mina föräldrar var i Egypten tidigare i år, min syster i Grekland, och hon är dessutom på kryssning precis just nu, Linda Uganda, Eleni Etiopien, samt att Åsa var i Egypten tidigare under sommaren. Jag då?!
Visserligen var jag i Venezuela i april. Men det var den värsta resan någonsin. Jag var ordentligt sjuk, det var med min klass, det var bråk och tjafs och jag ville bara hem hela tiden. Resan har fått namnet Helvetesresan, och Isla de Margarita, som vi var på, går under namnet Helvetet på jorden. Jag vill ha revansch!!
Jag ska ju till Sundsvall två gånger nästa vecka. HURRA!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det är inte lätt att vara du, eller hur?!

Anonym sa...

fan, det börjar bli svårt att vara orginell i namnpåhitten nu alltså..

Mala sa...

Jag va faktiskt på Cypern. Om jag får be!

Så det då