tisdag 26 augusti 2008

Oidentifierbara ljud i natten...

Jag tittade misstänkt runt i rummet. Vart kom det underliga ljudet ifrån? Det lät som att någon släpade sig runt i mitt rum. Ingen där (Vem skulle det vara?). Ljudet var dock kvar. Var det kaninen som står utanför min dörr? Nej, han sov, dessutom kom ljudet innifrån mitt rum. Jag kunde inte placera vart det kom ifrån, det kunde vara vart som helst i rummet. Efter mycket misstänkt letande förstod jag vad det underliga ljudet kom ifrån. Med mina igenlockade öron kunde jag inte höra att ljudet kom ca fem centimeter från mitt högra öra. Det var min igentäppta näsborre som gjorde ljud ifrån sig när jag andades...

3 kommentarer:

Mala sa...

hahaha. Knäppskalle

Anonym sa...

Hur fixar man en sån där räknare?

Anonym sa...

Haha. Krya på dig!