måndag 18 augusti 2008

Långfingerlös men bäst ändå.

Text-TV: "Linus Thörnblad floppade rejält men inte tillräckligt bra i höjdkvalet när han rev ut sig på 2.25 i kvalet."
Floppade han inte tillräckligt bra??

Jag har gjort det igen. Tummen blev bättre i slutet av veckan. Men under storstädningen i lägenheten gjorde jag illa höger långfinger, på exakt samma sätt som med tummen. Fast den här gången fann det ingen lagläkare i närheten för tejpning så jag fick plåstra om mig själv. Det är värre att inte kunna använda långfingret än tummen. Tummen kan man ändå undvika att använda eftersom den sitter där på sin kant, långfingret sitter ju mitt i smeten och ska vara med hela tiden. Hur lyckas jag? Som en god vän brukar fråga mig när jag berättar om mina skador och klantigheter.

Who has the greatest room mate ever?
Junior och Eleni!!
Inte nog med att Junior kom hem till en nystädad och, i stort sett, iordninggjord lägenhet. Hon kom även hem till en äppelpaj in the making (med vänsterhanden).

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet inte hur du bär dig åt men i hela ditt liv har du lyckats skada dig på alla mäjliga sorts vis.

Anonym sa...

Lilla gumman.. :P