onsdag 6 augusti 2008

Nytt sällskap på dagarna

Förlåt Sill! Jag sov faktiskt. Vissa av oss behöver inte gå upp tidigt på morgonen. Men jag lovar att skärpa mig! Jag vill ju att du ska komma på min studentskiva...
Med allmänbildande program, vad menar du då? Räknas Oprah till det? Hon har ju en tendens att hjärntvätta mig. Idag kanske jag måste erkänna att jag slår mina barn. Men i såna fall så började det efter att jag lämnade min man för att han slog mig, vilket Oprah fick mig att inse att jag behövde berätta för någon.
Nog med internskämt nu.

Sommar-OS har smygstartat. Det gör mig glad. Det är ju i alla fall inte fördummande, tror jag. Programledarna brukar ju iofs inte visa sina allra mest klipska sidor. Men det är trevligt med lite sport på dagarna, istället för alla dåliga serier som har hållit mig sällskap under sommaren.

Inga kommentarer: